Monday, September 7, 2015

De unde luam pixuri spion

Am achizitionat un astfel de dispozitiv prima data cu gandul de a-l folosi la servici doar eu, dar ulterior i l-am imprumutat si fiului meu. Mai aveam nevoie cateodata sa fac o fotografie la ce scriam sau sa imi amintesc unele detalii iar pixul spion s-a dovedit a fi foarte util. Daca mai faceam toti cate vreun plan, uitam cateva lucruri: asa am putut fie sa le inregistrez (avand functia de reportofon incorporata), fie sa inregistrez audio-video. Mi-a fost mult mai usor dupa aceea la locul meu munca, din toate punctele de vedere. Cu ajutorul cablului de date le puneam repede acasa pe laptop si imi continuam treaba linistit fara sa fiu presat ca as fi uitat vreun detaliu.
            Fiului meu i l-am imprumutat cam tot cu aceleasi scopuri, la scoala, in caz ca ramanea in urma cu vreo lectie sau mai voia sa faca vreo poza la ce scria si sa trimita si colegilor. Si lui i-a placut la fel de mult ca mie, tocmai datorita faptului ca usureaza treaba sii reuseste astfel sa nu ramana in urma cu ce are el de facut al scoala. Ma gandesc sa ii comand si lui unul ca sa nu mai fim nevoiti sa facem cu schimbul acum.
            Rezolutia mare si claritatea fotografiilor m-a surprins in mod extrem de placut: nu ma asteptam pentru un dispozitiv atat de mic si finut. Pe cat este de simplu design-ul sau, pe atat este si modul de utilizare. Foarte practic si indemanatic, va va sta la dispozitie mereu oricand doriti sa surprindeti cate ceva.
            Recomand cu placere acest gadget elegant si foarte discret, care poate fi de ajutor oricui si nu da de banuit in absolut nicio situatie. Fie ca este vorba de filmat sau imortalizat momente importante, fie ca este vorba de spionaj, acest accesoriu isi va face treaba foarte bine. In ceea ce priveste spionajul, asul va fi mereu in maneca dumneavoastra intrucat camera este incredibil de discret pozitionata.

No comments:

Post a Comment